Sunday, June 26, 2011

iklan: PHOTO MAGNETS yang cooool gituw


pertama:
buat masa sekarang tidak akan ada sebarang update pasal wed sbb mood nak kawen dah terbang laju laju dibawa taufan dan ntah bila akan kembali. dan bila time mood tu kembali nti, saya harap saya boleh tunjuk tunjuk dan siap sebab smua nnti ditaja jadi x payah nk susah payah pk. sila simpan wed impian untuk anak cucu akan datang. sekarang kena dgr cakap org yang lebih tua dan realisasikan impian mereka. senang dowh, xyh susah payah masuk kuar kedai, survey, DIY bagai. semua biar yang menaja yg buat. klu yang menaja suh kawen kat KOREA, saya sanggup. btol x tipu.

kedua:
saja nak iklan PHOTO MAGNET yang cool.  for RM28, you get six customised 4” x 3” photo magnets, inclusive of free delivery nationwide from Photo delivery (RM72 value). [copy paste ayat GROUPON]. 

kenapa kool???

Printed on high-quality Fujifilm crystal archive photo paper.
Shiny finish with strong magnetic backing.
Comes with rounded edges and 5mm thickness.
Fingerprint-proof.
Free delivery nationwide.

so untuk semua ibu ayah yg nk letak gmbar ank ket peti ais, tunang yang nk abadikan gambar kekasih hati, isteri yang nk cetak gmbar sniri dan lekat di kepala tali pinggang suami supaya org tau itu adalah suami kita, ini la solutionnya..hehe.. RM 28 dapat 6 keping. kalau nk letak gmbar maka ayah, gmbr konvo, kenduri, pre wed, sarung cincin, beli la banyak banyak. xde hal. meh beli kat SINI

cepat  BELI SEKARANG.

sekian dari saya yang masih menunggu stok SGS II. 

muramdurja

bye.






3 comments:

  1. nora pun mcm dah down la wed preparation... btw comelnya magnet tuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  2. ye la nora.. malas nk kawen lak rsa..hahah.. beli la, i amek gak 2 set..

    ReplyDelete
  3. emmm..lum masanya g kot..heee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..