Monday, August 29, 2011

ESOK RAYA


bermakna...
Ramadhan sudah berlalu. dan kecewa lagi.
Quran gagal dikhatamkan dan dah dua tahun x khatam Quran. bertambah kecewa bila Tarawih juga berlubang lubang.. lubang besar lak tu. sayg sibuk uruskan anak sekecil Adam yang selalu nak berdukung dan bila saya sembahyang dia suka tarik telekung, kadang kadang melentang ditempat sujud atas sejadah ajak main cikucak aaaa ngan dia. kadang kadang bila saya tahiyat akhir dia duduk atas riba baca buku dan sempat conteng kain telekung. tapi Adam x bersalah. yang bersalah adalah saya yang Malas dan kurang sabar. Cuba lagi tahun depan dan saya sangat berharap ini bukan Ramadhan terakhir saya...

 R A Y A
saya belum ada baju raya enam pasang macam tahun lepas. belum ada kasut Raya mahupun tudung raya yang lengkap. sebab jiwa mak mak yang kuat, saya sempurnakan bahagian Adam dulu. ada bahagian Ulfah dan AnNaufal di Labuan juga. 
saya punya? ini petang pergi cari..

beli baju raya budak memang best kn.. rasa nk amek semua masuk troli. tapi sebab belakang rumah tiada pokok duit, jadi wajib memilih. dalam memilih pun masih kena perli dgn bonda. Haishhh esok anak saya (jika berezeki) mahu saya shoping hari hari beli baju raya. ketagihan yang teruk.

akhir dari saya

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR BATIN





ps: ada peristiwa maha penting raya keempat. 
Doakan dipermudah segala.






3 comments:

  1. selamat hari raya yati..yeee shopping baju budak sangat best...tp taun ni sy shopping baju anak buah je dulu..hehe

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya Aidilfitri!!! *harap tak lewat wish ;(

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..