Tuesday, September 13, 2011

JEMPUTAN


Dengan Nama ALLAH Yang Memegang Sekeping Hati, Dia Yang Mencipta Cinta..

saya dengan seikhlas hati menjemput semua dari anda untuk sama sama memeriahkan Hari Saya yang akan diadakan pada :











:)





ok, saya tipu. bukan nk jemput lagi sebab mana ada print kad lagi kn..

tapi saya tengah bermain matematik dan psikologi mengira dengan jari berapa kad saya nk print.. siapa saya nak jemput ekslusifly dengan kad. sebab saya dengan konsep mesra alam memang malas nk print kad banyak banyak and at the end kad saya jadi penyumbang kepadatan tapak pelupusan sisa pepejal kat bukit tagar or kat Kapar.. klu boleh recycle saya seronok jugak. boleh mendatangkan duit walau sedikit kn.

dan saya jumpa ini di Google


sangat bagus boleh wat tips menjemput tetamu, terus rasa lega bila tak payah pk banyak banyak lagi. tapi InsyaALLAH, majlis saya nanti saya mungkin akan hantar kad dengan kadar sangat terhad tapi saya sangat suka untuk menjemput SEMUA ANDA ke majlis saya. SEMUA orang boleh datang sebab majlis saya nanti insyaALLAH akan berkonsepkan Open Air House di Kaki Gunung Jerai.. Kalau x muat kerusi meja, kita boleh ramai ramai makan bersila di Air Terjun Titi Hayun, Yan, Kedah. Kalau sudi nak bersila dengan saya, datanglah tau....




=)





3 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..