Monday, September 24, 2012

PRICELESS PRINCESS

Assalammualaikum

Dah lama sangat tak update blog
Maklum dah jadi mak. BZ.

Lets meet my cintahati terbaru (dah 23 hari dah)
AISY NADIYAH HANA BINTI NASRUL AZAM

Alhamdulilah.., Aisy selamat dilahirkan secara normal di Hospital Putrajaya tepat jam 1012 pagi. Setelah almost 10 jam bertarung nyawa dalam labor room. kesakitan dan kepayahan yang sukar digambarkan. Orang suka cakap, sakit beranak, tapi nanti tengok muka anak, kesakitan tu hilang. NEHIIIIII TIDAKKKKK. Sakit tu buat i rasa serik sampai sekarang. masa depan tak tahulah.. tapi kalau sekarang, rasanya cukup Aisy sorg jadi anak pengarang cinta nadi nyawa sumber bahagia.

Bila kenangkan balik saat mabuk teruk sepanjang 5 bulan mengandung, diganti kepenatan dan kepayahan di minggu minggu akhir, kehazaban dalam LR, dan kesakitan selepas melahirkan dengan komplikasi segala, saya bersetuju untuk berehat panjang. bukan tidak besyukur. tapi cukuplah... saya tak rasa saya mampu nak ulangi semua tu lagi. SUSAHNYA NAK BERGELAR MAK. Semoga DIA ampunkan saya. Semoga DIA ampunkan Umi. Semoga seluruh insan bergelar MAK dilimpahi Rahman dan Rahimnya selalu. Saya insaf.


Harini, melihat mata Aisy, saya tanamkan tekad dalam hati, saya doa hari hari agar DIA izinkan saya jadi mommy terbaik buat Aisy, semoga Aisy akan sayang mommy sampai bila-bila. :)

Dan semoga Aisy jadi ummat Muhammad yang akan membawa mommy dan ayahnya ke syurga..



4 comments:

  1. comel :) tp 10 jam dlm labour room? alamakk cuakkk. nway salam kenal :)

    ReplyDelete
  2. lahhhhh rara lewat 3 hari je dr awal.rini rara dh 20 hari.hehehe..tahniah.sama2 lah kita dpt baby girl.hehe

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan...
    Subahanaallah comel nye anak.
    Congrats for both of you.


    Leen.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..