Tuesday, November 16, 2010

faiq berkonvo


harini pagi pagi dah bangun pakai baju cantik cantik nk p skulah faiq..faiq knvo hrni. semangat x aunty?? selain dpt skrol faiq juga trlibat ngn persembahan plajar..bersilat ank aunty mngiringi VVIP ke pentas..bangga beb!! tahun depan Faiq dh drjah 1..klu ada rezeki lgi 15 tahun, aunty bperluang tgk Faiq knvo lagi..wel masa 2 aunty dah tuaaa...gila ko, dah 40an masa tu..klu aku dtkdirkn ada anak, ank aku masih d bangku skulah, sdgkan aku dh 40an..OMG!!! ksian ank ada mak tua..=)) oh Jodoh, dimana dikau??


well, Abg, tahniah!! tahun depan sila belajar rajin rajin ye.. jgn rancak duk bersilat menari mnyanyi jek..mesti kna pndai belajar jugak..

tapi, bukankah klu pndai mnyanyi dan mnari sedangkan belajar x bape pndai pun ko boleh kaya?? malah kaya dan glamer serta beprluang mnjadi cover page utusan malaysia? klu lebih bertuah dapat mnjadi VVIP malah mgkin d lamar kerabat..

jadi..? perlukah belajar rajin2 jauh2 dan tinggi2 smpi gayat seperti aunty lalu menganggur? o..bila akn kembali bekerjaya sedangkan hati terlalu enak duduk bersahaja rehat2 tnpa perlu bekerja...

klu duk britain harus best kn..? peanggur mcm aku akn dapat elau free free jek..bukan sket weh..10K sbulan..baik x yh kerja kn..aku yg dpt x smpi 10K pn x hengen kerja, klu 10K, dari awl lagi aku daftar jadi peanggur kat Jabatan Tenaga Kerja..ini x, suh penanggur semua daftar kat JTK supaya bole kerja kilang gantikan pendatang..

gila ko aku nk kerja kilang, aku blajar tggi2 smpai gayat, ko nk suh aku kerja kilang ngn gaji 2K? berbaloi baloi kh..? pastu kna bangun awal, x boleh cuti ikut sedap rasa, kna arah itu ini, jem lagi, x boleh jalan2 lagi..ko bagi aku 2K jek? x sudi la..baik jadi penanggur kat britain boleh duk banglo, pki merc..

gila pemalas pompuan ni kn..?

ok, Faiq dah selesai konvo, TAHNIAH!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..