Thursday, December 2, 2010

bila tiba tiba mereka rajin

ingat kementerian kerja bersungguh  dalam entry yang lepas??
day after got d call from KKB cawangan kuantan..

"hello cik yati, saya Sha dari KKB cawangan kuantan, saya dah dapat surat dri putrajaya n bila cik yati free, so kita bo pergi melawat premis?"

apakah secepat itu? baru smlm aku marah2 n htr mail kepada pengarah harini dh bo tgk site? tahniah!! klu dari awal korang effisien camni, xde pn aku smpi migrain tggu kelulusan tau..

"ok, Sha, esok kul 9 pagi c u there, map u ada kn. klu sesat o x jmpa roger i"

senang kn? mudah je kn?

knpa kna tggu aku myirap darah smpi kepala besimpul2 baru korg tba2 ada meeting n tba2 boleh mlawat site?

apa pun terima kasih. senang hati sudah.


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..