Friday, December 3, 2010

warkah buat adam



kepada Adam kesayangan pembawa Oksigen dalam hidupku,

Lama aunty x jumpa Adik. Aunty Rindu Sangat!!!! esok 4 dec Adik dah genap 10 bulan, sudah besar adik aunty!!! cepat setahun aunty nk celebrate birthday Adik meriah meriah..nk beli hadiah best best..



sudah 2 minggu aunty x jumpa Adik dan aunty sangat sangat sangat rindu pada Adik. kadang2 Aunty nangis sorg sorg depan laptop rndukan Adik.. Dah 10 bulan, bila Adik nk pndai jalan..? cepat jalan nti Aunty bawa adik p kedai, x yah sakit2 pinggang dah Aunty dukung Adik :)

percubaan Opah mndirikan Adik. ni masa raya aidiladha yg lepas.. Adik cuak eh? hahaha.. hensem Adik pki baju melayu..Aunty puas cari dh gambar Adik pakai sampin lengkap.. xde pulak.. Adik kena berani baru boleh cepat jalan.. Aunty tau adik boleh, tapi Adik seram sejuk kn?? kadang2 bila Aunty letak Adik dekat kaki, Adik bangun pelan pelan, pastu lepaskan tangan. Aunty bilang satu dua.. Adik dh terduduk dh. tak pe sayang...nice try!!
Eh, Adik dh pandai naik tangga tapinya kn...? Bagus!


Adik ingat gmbar ni, masa kita OTW back to Kuantan.. Aunty belikan eskrem mahal untuk Aunty dan yg murah tu untuk Adik kongsi ngn nenek. Adik n nenek x boleh makan eskrem banyak sbb sama sama xde gigi. Adik sibuk jugak nak paki tag UPM aunty.. pastu Adik tdo nyenyak.. Baik jek Adik dalam kereta. sebab tu Aunty senang dgn Adik. Adik x mnyusahkan... walau habih kereta Aunty Adik jahanamkan, Aunty sangat x kesah sebab itu cara Adik bermain untuk tumbesaran kn sayang...

Lusa Aunty jumpa Adik tau.. Aunty tggu Abg Fuad n Adik Ulfah smpi... Abg Fuad kata kapal terbang asyik losak jek.. p lepair lepair pun rosak jugak. ikut hati Aunty, dh lama Aunty jmpa Adik tpi ksian Abg Fuad n Adik Ulfah kn..?  so, Aunty korbankan rindu Aunty untuk Adik. Meriah la Aunty ada ramai ramai nti... Kita p jalan jalan dan jalan jalan ok.. Bawa Abg Faiq n Kakan Qysara jugak..

Adik duk baik2 ok, jangan buli nenek sangat. Adik sila merayap sendiri atas permukaan bumi tw, jgn asyik mngharap orang angkat jek. nti jadi pemalas macam aunty. jaga diri, jgn bagi nyamuk gigit Adik. Aunty sangat geram sbb nyamuk sangat suka gigit Adik. Adik dh la x pndai garu garu.

Jaga makan jugak.. nex 10 dec kita ada apoiment Dr tw sayang... x mau Dr kata adik obes lagi. hrtu las timbang Adik dh 10 kilo, jgn2 sekarang dh makin naik...? nenek tu bukan boleh.. asyik bagi makan jek Aunty pn gemuk sbb nenek la. klu aunty x pantau nenek, nti Adik pn akan tambah gemuk.

ok Adik, Aunty kira jam untuk jumpa Adik.. lama dh Aunty x dengar adik 'a ta-aaaa" Aunty. RINDU ITU SUNGGUH!!!

Bye Adik Adam... Aunty saaaaaaayang Adik!!!!


2 comments:

  1. sungguh menyayat hati..kaseh sayang seorang aunty pada adik..:')

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..