Friday, December 17, 2010

Survey tanya Saya jawab


jalan jalan lalu mnjumpai  survey ini di sini. kan dasar perempuan x bepekerjaan kn? memang la suka cari kerja. motip survey kena tya tuan rumah la. aku suka suki nak bekerjasama sbgai tnda sokongan jek.

Simple sahaja. Hanya Jawab ( tuan rumah kata kena ikhlas).

1) Apakah jenama telepon bimbit yg anda gunakan sekarang?
    saya pilih g) Blackberry.

2) Apakah jenama komputer riba yang anda gunakan sekarang?
     saya yakin, saya pilih e) Sony  (VAIO terbaik. hehe)

3) Apakah jenama kamera digital yang anda gunakan sekarang?
    Saya pilih b) Sony

4) Apakah saluran jalur lebar yg anda gunakan sekarang?
    sekarang adalah b) P1

5) Apakah jenama pakaian yg anda selalu beli sekrang?
    saya yakin abg aznil, saya pilih b)Padini/PDI

6) Di manakah restoran/cafe yg selalu anda singgah untuk makan?
    l) S.Recipe (knp JCO tiada? btw sy lbih suka mkn kt umh)

7) Di manakan gedung membeli belah yg selalu anda kunjungi?
    Jawapan saya b) Jaya Jusco

8) Apakah saluran radio tempatan yg selalu anda dengar?
    Saya oldiesdengar d) sinar FM.

9) Apakah saluran TV tempatan yg selalu anda tonton?
     c) TV 3 (astro suka ulang-ulang, dh la bayar mahal)

10) Apakah jenama pewangi badan yg anda gunakan sekarang?

      h) Hugo (hya hugo purple)

11)Apakah jenis majalah yang anda selalu baca?
     saya yakin betul, saya pilih q) Novel


senang je kn.. apa lagi mari la mari pergi mengundi. sampi 31 ni je tau.




1 comment:

  1. Terima kasih keran sudi jawab servay ini. Jng lupa dapatkan keputusan servay setiap minggu di blog Mah@mahu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..