Monday, July 30, 2012

kegilaan terhadap quilt

orang semua bercakap pasal bonus. best kan..

orang tak kerja macam saya nak cakap apa? cakap pasal baby la..

ni hobi yang harus dihentikan seketika. MENGUMPUL QUILT. gila kan.. duk usha DC sini sana, tengok kain sini sana, sedar tak sedar, baby dah ada 5 set quilt dan 2 set tilam kabu. meriah!

Satu set yang dah lama siap, saya buat macam intan ratu DIY buat. tapi bukan saya buat la, saya upahkan jiran kat rumah buat. saya mintak izin Intan dulu la kan... yang ni dah siap bagi Abang Adam try.

tiga lagi set saya tempah dari CutieBabyBedding nun mai dari Penang. cantik kan..???? yang ni saya basuh n simpan baik baik dah.. nnti nampak dek adam, dia nak test jugak :P semua set ni datang dengan bantal and bolster. puas hati sebab duk depan laptop order tunggu tak sampi dua minggu, barang dah sampai rumah. owner dia pun baik, senang saya berurusan dengan dia. boleh cakap nak apa dan macamana. nanti dia tengok ikut kesesuaian n bagi feedback semula. 




satu set tilam kekabu saya beli dari LITTLE DJE siap sekali comfoter. memang sangat berbaloi la dengan harga. saya pilih set mickey minnie ni. dan satu lagi customize size saya order dari bantalkabu indah. dan hasilnya juga sangat memberansangkan. suka!


sekarang, dah sampai masa saya stop tengok kain tengok DC tengok kabu. dah terlebih bak kata Umi. tapi tak tahu la kot esok baby kuar, ada design baru lak yang kuar.. bertabahlahhhhh...



5 comments:

  1. Alahaiiiiiiiii
    Tomeyyyy yer lah beeding set tuh yati...semua kaler pinkkk haaaaa mesti baby girl neh...leh gf ngan Baby Qaiser Ilman wink2 ehehhe ;D

    ReplyDelete
  2. OMG..cantik2 la dear..ni yg teringin nk order gak ni..uuuuu

    ReplyDelete
  3. nana : comeiii sangat, x habih2 tergoda

    rara : kan.... suami bising. tpi dh duit kita, dia pasrah je la..

    ju : ada 2 lagi kaler biru.. pink pun xde la pink sgt.. hihi

    ctmah : order order.. sempat lagi ni.. ahahah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..