Wednesday, May 19, 2010

gaduh pastu makan

cintahati membelanja KR selepas memarahi saya setelah gagal mengajak saya ketempat ujudnya eskrem mc.d kerana saya sudah berkeinginan untuk beraiskrim mc.d malangya tidak ujud d situ, cintahati bgitu ingin menambahkan lemak d badan saya shingga sanggup berpergian ketempat lain smatamata mahu mbeli eskrem tersebut. tapi saya enggan kerana saya masih boleh menahan nafsu bereskrem. tapi, perlu ke marah? ha? merajuk.....

..x mw tgk menu, nk 2 muffin jek. cukup..

..ye, ini saya punya, x mw kongsikongsi..

..ini bukan saya punya..


..perjalanan mnnipiskan dompet bermula dgn tangga yang satu..

..gain my weight but still underweight..



gemuk la sekarang tau..aiyaaaaaa. lepas makan dan melepaskan kerinduan walhal tiaptiap hari x penah miss dating, bergegas pulang ke rumah dmana adam saya sudah mnunggu..sejak ada anak ni, x boleh dah nk berdating lelama..tapi cintahati saya sentiasa memahami, malah turut mencintai adam saya. saya seronok. entry lnsung x bermotip. sekian. mahu berehat. nti 0001, ke kedah membawa D90, oppps, membawa adam. sekian titik

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..