Sunday, May 2, 2010

hati yang teringin

kat luar rumah, rancak berkepuk kepak kompang..jiran myambut menantu.. aku dalam hati jugak rancak merancang membayangkan itu dan ini untuk melayan hati yang berkeinginan..ntah bila..tetibe sgt sgt sgt mahu kahwin.


nanti kawen, mau pakai ini..cantik!


kad, x nk wat. nk jemput pki billboard..smua boleh datang..hahaha, berangan la ko. aku kn environmentalis, so mmg xde la nk buat pokok menagis secara sebgaja, jadi aku jemput pakai FB, YM, FTER, TAG, SMS n sewaktu dengan nya..bukan xde bajet occay, saya sayang pokok! muktamad.

doorgift - bg vaucher kepsi la..RM 10. 2 in 1. knuri x yah wat dah, korang boleh pakat2 datang bwa hadiah besar2, diulang hadiah besar2 ye, then salam2 amek vaucher, g makan kepsi...=) x dilupakan, warisan nenek moyang, telur rebus..tapi demi memenuhi selera korang yang aku x dapat duga, aku x nk rebus la telur tu. korang boleh amek bwa balik, then wat la apa yang korang suka dengan telur 2..nk goreng dadar ke, mata krbau ke, wt smbal, atau nk jual kpda jiran, aku xde hal..ok x?



oh ok, aku mengarut. sangat2 mengarut..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..