Saturday, May 15, 2010

teringat


Mei 2007

mendengar lagu norshila amin yang berkumandang d radio mahupun d tekak sndri bisa mngundang air mata..

dia, yang pernah mlukis d hati walau akhir warnanya adlh hitam pekat pernah mmbuat aku begitu gembira meraikan hari lahir dan menghadiahkan aku luka yang masih berparut smpi sekarang.

dah tiga tahun berlalu, tapi, ingatan itu selalu ada. mgenangkan usahanya myambut hari keramat itu 5 hari lebih awal, aku tersenyum kerana pernah merasa begitu bahagia..tapi, 3 hari sbelum aku sempat meraikanya buat kali kedua bersamanya yang ktika itu jauh d mata, dia mnghadiahkan aku sedalam2 luka..

kenangan..biar semeriah warna pelangi atau sepekat gelap malam, itu juga warna kan?


Ku membaca tiap baris
Tiada madah yang puitis
Berlainan sekali
Kad ucapanmu ini

Ringkasnya kata-kata, tercatat di dalamnya
Doamu aku tabah, hadapi hari muka
Katamu engkau terpaksa memutuskan cinta kita
Tiada engkau berikan
Penjelasan... dan alasan

Menyambut hari jadi
Dengan belati di hati
Itulah hadiahmu
Atas kasih sayangku



~~sekarang aku ada dia yang begitu aku cinta, walau cara mereka berbeza, aku masih sangat sangat bahagia..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..