Wednesday, February 9, 2011

berangan itu PERCUMA jadi manfaatkan la...

suka kan hidup kalau tak yah kerja pastu seharian kat rumah layan berangan. best tau best. berangan sampai bosan sampai sendiri rasa nak muntah warna warni.

ini dah bulan dua kan, dah februari kan.. sepatutnya yang duk angan angan dah ada sikit sikit jadi kenyataan. tapi susah la susah. bayak hati banyak perasaan banyak pihak nak kena fikir dan fikir..

kata kaklong
".. yang x payah pk apa2 la, long nak buat semua, yang pk tarikh jek.."

best tak best tak kalau dapat ayat macamtu...? bestkan rasa nk lompat tinggi tinggi.. tapi kan, khidupan bukan macamtu kan... kalau pk sendiri dah lama selesai kan.. habih, ko nak kawen sniri sniri ke? tidak kan.. nk kawen ngn dia kn.. so, kna pk dia jugak! kena pk kluarga dia jugak! bonus, kna pk orang kampung dia jugak!!!

dulu berangan nk kawen 101010.. smpi bila encik kekasut ajak kawen pada tahun 2007, nak jugak suruh dia tunggu sabar sabar sebab dalam kepala sudah set mahu kawen 101010. sekarang encik kekasut sudah kawen dan beranak, saya melepas 101010. itu namanya tiada jodoh!

dan sekarang, tak mahu tunggu 111111 lagi.. tidak mahu *itu kata saya, TAKDIRNYA, saya tidak tahu* biarlah tarikh tidak cantik, saya tidak kisah, kerana yang penting dapat kawen. *sebegitu gatal sekarang*.

saya dan kaklong yg sangat excited kena sedikit sabar walau dalam kepala kaklong, dah ada macam macam, kaklong kena jugak sabar sebab yang tak mahu kawen ngan orang lain..haha

kaklong tya baju, saya tunjuk

ini

 dan ini...

atau yang ini...


kaklong kata, saya PENDEK.. saya pulak kata, saya GEMUK, jadi sila berhenti berangan. dan pergi tdo sekarang, nanti sibuk meraban sakit kepala dah la ubat mahal!! nite!!!!



 


3 comments:

  1. tak payahlah pilih tarikh yang cantek2..kalau dah nak kawen tu,semua tarikh boleh jadik cantek.. :)

    ReplyDelete
  2. kami tahu xde kad kawen akan dicetak, tapi make sure kad kawen yang hi-tech tu sampai kepada kami tau..=D

    ReplyDelete
  3. azie : saya sangat setuju.

    deena : insyaALLAH...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..