Tuesday, June 1, 2010

halatuju cinta



klu sekarang aku sedang menikmati cinta
dan cinta itu bisa aku lakarkan semahu fikiranku
seharusnya warnanya adalah warna pelangi
biar berlainan warna
pelangi itu masih selalu satu

hidup sekarang terlau banyak rahsia
terlalu banyak rasa
dan terlalu banyak warna

aku terlanjur cinta
pada dia yang tak punya apa apa
tapi bersamanya
kekuatan diri selalu ada

demi cinta dan sebuah kehidupan
aku masih disini
walau seringkali sabarku dijentik halus
harapanku dia juga begitu
setia disisi
walau selalu kesabaranya teruji

mencintaimu membuat aku lupa pada keinginan diri sendiri
merinduimu membuat aku jadi pembenci
berpisah denganmu menggamit kerinduan yang tidak pernah surut
aku begitu lemah sendirian
tapi bersamamu aku mampu membawakan segunung cinta

aku sayang
aku cinta
aku rindu
selalu...selalu...selalu...
halatuju cinta kita
biarlah pengakhirnya kisah yang penuh bahagia

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..