Sunday, June 27, 2010

wajib, klu tak, tak dosa pun..

antara buku buku yang wajib d beli pada pesta buku nnti adalah:

TRIONOVEL APRIL
Percaya Ada Cinta
Kau Selalu Ada
Kasihku Satu

TRIONOVEL MEI
Rindu tercipta
Wangian Kasih
Ilusi Hati
Cinta Yang Terpilih

TRIONOVEL JUN
Dengar Kata Hati
Tak Secantik Husna
Kau Cipta Kasih
Spanar Rindu Skru

aku mmg peminat novel alaf 21, sape pn pnulis aku beli dan baca kecuali cerita yang berunsur seram o thriller, mmg aku x beli pn la...penakut! aku tau kalu aku baca mesti nti siap ngigau, mimpi, ntah ingat smpi bila bila..watpe kn? kalu wayang pun aku x boleh tgk cerita seram. x sanggup aku nk spent duit untuk takut takutkan dri sendiri =)

dlu pertama kali n terakhir kali p pecah rekod dri sniri tgk Congkak kt pawagam ngn Aja, Lydia..gila menakutkan. bunyi pn dh cukup seram. Aja kata rugi. aku tgk wayang macam bayar 50 sen..hahaha. sungguh aku x berani. tgk wayang, mata pejam siap duk tengah supaya boleh peluk aja n lydia..pastu, aku dah cukup serik. x au dh la...tetiba kuar topik kn..theeee.

ni senarai wajib, yang sunat sunat itu akan d decide pada hari kejadian la.. yang harus pn camtu jugak! eeeeee, x sabar! jum p jum!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..