Friday, June 18, 2010

ye saya cemburu, jadi..?


saya cemburu bila dia lebih suka buka FB pmpuan lain dan pmpuan trsebut ada 217 koleksi gmbar yang hanya mmakai tube dan skirt mnampakn sgalanya

saya cemburu bila dia belek gmbar prmpuan trsebut satu prsatu dan mmberi komen "..kurus dan manja.."

saya cemburu bila dia dsebelah saya dan telefon berdering tpi dia enggan mngangkat shingga saya mnjeling dan rupa rupanya prmpuan kurus dan manja itu menelefon walhal itu adalah waktu mgrib

saya masih juga cmburu walaupn dia mngatakan pmpuan itu sudah mpunyai teman lelaki dan hanya kawan

saya cemburu bila dia bergurau senda tntang pakaian dalam dengan pmpuan lain

saya cmburu bila dia bgambar mesra dngan prpuan lain

saya cemburu bila tba tba ada msg di FB nya dari seorg pmpuan yang mmanggilnya "YUNK"


T A P I...

saya x cemburu klu dia kuar memancing brsama kawan lelakinya

saya x cemburu klu dia brmain bola bsama kawan lelakinya

saya x kan pernah cmburu klu dia mmbatalkan janji untuk brsama kawan baiknya

saya x kan cemburu klu dia turut aktif mberi komen pada aktiviti lain d FB bukan hya pada pmpuan2 yang sexy trsebut

saya x cmburu kalau dia menikmati masanya brsama kawan2 lelakinya


J A D I..

saya bukan la cemburu buta kan..?




"cemburu di dalam perhubungan seperti garam di dalam masakan; sedikit menambah rasa, kalau banyak merosakkan selera, dan pengambilan yang selalu mungkin akan meragut nyawa."



p/s: kalau engkau tidak cemburu, dimana letaknya diriku dalam hatimu..?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..