Friday, June 4, 2010

pekung di dada

0700 : Awake, tgk hp ada msg gud morning dri dia yang aku cinta (at 0616 / 8 words)
Reaction : null, he’s to bz to c d hp, so no need to reply la..ntah2 if reply kul bape baru baca..(sgt negative kn..?)

1245 : nti mesti dia msg, kan time rehat kan..time lunch n time solat jumaat
Reaction : NON HADA …xpe la dia bz la tu..ntah2 x rehat, biarlah..

1645 : time asar ni, nti stop solat abg msg la kot..
Reaction : NON HADA…. Xpe la, penat kot, biarlah…

1910 : dia yang aku cinta kol, say sory n srius aku x mahu tau kenapa, sbb nti aku percaya, aku akn terbabas.. 2 minutes chat.bz.

Ok, aku x boleh marah, x boleh kecik ati, x boleh mntak pnjelasan sbb aku harus sgt memahami..ye memahami, x perlu describe apa itu memahami kan? mungkin juga memahami bermakna klu dia x kol o msg saya selama 3 mnggu pun,dgn alasan berkursus saya harus memahami, kerana saya mahu mnjadi isteri yang solehah untuk lelaki yang kadangkadang mngudang airmata dan sebak di dada. saya keciwa.

positif...
positif...
positif...
positif...
positif...
positif...
positif...
positif...
positif...
......
...........
...............

But damn, aku jugak penah bekursus ok..berkali kali n aku serius x tahu apa jenis kursus smpi 12 jam x boleh curi even 5sec or 1 min pun untuk kol, occay??? X boleh marah, sila memahami.

x berenti solat ke? dah tu, x kan x boleh curi masa 2sec untuk msg o juz a min to say "...hi sayang, i miss u.."

makan? x makan? smbil mkn x boleh msg ke??

aint he know how his simple HI can make my day n my world sooooooo beuty?

ooooo...x msg n x kol x bermakna dia lupa kan..ye, saya positif! shit!!

dia x salah, saya yang salah
saya salah kerana terlalu menyinta..

2 harini, aku juga bz, bz merencanakan suprise untuk sidia sempena our day..buktinya...jeng...jeng... jeng.... x suprise dh la.. =P




kad yang mahu dihantar kepada sidia esok..kenapa byk, sbb byk sgt nk cakap la. aku kn suka bercakap! plus 3 day back, ntah knpa aku mnjadi beeeeeegitu snsitif, beeeeeegitu emotional, begitu byk mmbuat huru hara dlm hubungan ini, so haruslah bersabar n memahami kerana aku perempuan yang konon2 sgt baik! tutup pekung di dada, titik


hati,
bersabarlah...
ini ujian untuk hati yang terlalu cinta
kerana sebenarnya, dia yang aku cinta bukan begini..
mugkin semunya berubah kerana aku yang terlalu cinta..





p/s : Its true to say that when you need your love ones the most,it is the time when he turns their back on you...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..