Wednesday, June 2, 2010

tahukah dia...


tahukah dia betapa aku begitu merinduinya...
tahukah dia sedalam mana cintaku...
tahukah dia sepenting mana kehadiranya...
tahukah dia sesaknya fikiran kalau dia tiada...
tahukah dia aku bisa menjadi sesiapapun kerana dia...
tahukah dia aku sudah lama lupa pada diri sendiri...
tahukah dia aku rela bersamanya berdua di sahara...
walau dalam bahagia atau derita..
tahukah dia dia adalah segalanya....
dan aku menjadi gila kerananya..

semuanya kerana dia yang aku cinta...
semuanya kerana mahu melihat dia bahagia..

saat dia melafazkan cinta
seluruh milikku telah menjadi miliknya
kerana aku mahu
aku dan dia menjadi KITA
kerana aku mahu
menjadi isteri kepada dia yang aku cintai..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..