Tuesday, July 13, 2010

addicted

sudah dua hari x jumpa cintahati,
rindu harusla kn..ketagih.

selama dh lebih setahun ni, banyak yg dh kami lalui,
aku rsa smua titik titik dlm hidup aku ada dia. SEMUA.
bunyi macam aman damai jek kehidupan kn.

walhal, aku yakin
x siapa boleh bayangkan keadaan kami ktika bgaduh.
begitu selfish, bgitu diktator, bgtu egois.
masingmasing mahu menang.
masa tu
menangis.meraung.pukulpukul.cacimaki.

tpi anda harus prcaya
semua tu adalah tidak lama
15minit, dan kami berdamai.
nangis nangis minta ampun.mintak maaf.
pujuk memujuk.sengih2.gelak.
janji x mau gaduh lagi...insap!

aku bahagia
dan aku selalu bahagia bersamanya
belum pernah sekali aku mnyesal memilih dia
ya, dia bukan siapa2, tapi dia segalanya bagi aku.
aku terrrrlalu cinta.

semoga ALLAH tidak mngambilnya dari aku
semoga ALLAH akan mnyatukan cinta kasih kami
memberi peluang aku dan dia membina mhligai sendiri
aku begitu mahu bersamanya, sentiasa
berjalan dari titik ke titik berpegangan tangan
BAHAGIA!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..