Sunday, July 11, 2010

berjaya pergi


ini kisah semalam.


alhamdullilah, niat murni untuk myokong konsert gaza trcapai walau prjalanan beronak dan branjau..

shah alam jammed! tpi bukan sbb utama adalah konsert gaza ye, kbtulan stadium shah alam ada bola, jadi stadium melawati kt sebelah pun dpt tempias..tpi alhamdullilah, sokongan adalah sgt mmberansangkan..diluar jngkaan. dengar2 lebih 5000 orang jugak yang mmbanjiri stadium. orang ramai dan harus la putar2 cari parking, tp sihitam, xde la kna pusing2 pun..si hitam tba2 parking kt tmpat VVIP. Konsert ini dirasmikan oleh Timbalan Menteri di JPM, Datuk Ahmad Maslan.


..ramai kn..


..nampak siapa di depan pentas, khusyuk berSMS..


..antara VVIP program yang juga khusyuk berSMS..

..sibuk dia pun nk berdiri..

..saudara Udesh, mndeklamasikan sajak, mnyentuh prasaan ni..

..mncari jalan pulang, harus pulang awal, takut jammed..


kunun pulang lebih awal sbb takut jammed kn..niat murni sgt, jadi bila kluar stadium jek..alamak! kereta x bergerak lnsung..mujur ada pnunjuk jalan yang lurus tahu cari alternatif jalan, jdi xde la tsekat lama n jauh sangat..

malam tu, slain persembahan nasyid, ada diselitkan cerita2 dari GAZA, persembahan puisi oleh DJ's IKIM yang mngundang air mata, kisah benar dri salah seorang pejuang kita yang dipenjarakan di sana dan pelancaran kelab LLFG. yang menariknya, ada juga persembahan dari golongan bukan Islam. sungguh 1 MALAYSIA kn? alhamdullilah, program bjalan lancar dan dengar katanya sumbangan yang diterima sangat patut disyukuri ye. prihatin rupanya rakyat Malaysia ni.







p/s: cerita pasal nasyid teringat kisah di MELODI minggu lepas, siapa la agknya penyanyi nasyid yang dimaksudkan ye. menakutkan! kita tggu minggu depan pya episode ye, nk dengar komen dari pihak yang tertuduh pulak, then baru komen.serrrrrram..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..