Sunday, July 4, 2010

lima bulan adam




adam sudah lima bulan ini hari. 040710.
adik aziz sudah 16 tahun ini hari. happy birthday adik..

adam mmbesar sbgai budak lelai yang hensem dan bijak serta aktif. lasak kemain, sakit bahu, sakit pinggang melayan bliau.

diusia lima bulan aku mgharapkan adam dh boleh mrangkak, tpi x. awal lagi kn..mggu depan kot.lalala. tpi adam dah pndai mahu duduk, dh pndai pilih kadang2 x mahu ngn nenek nk duk ngn aku, kadang2 mrajuk ngn aku time aku nk kuar umah, wat muka stone, lnsung x pndang, matanya asyik tgk tayar. pastu klu agah pn x mau senyum, smpi aku slalu berat hati nk p!

adam dh pndai meniarap guling2, tdo kt lain, tba2 nti dh berpusing2 ke lain, adam dh makan makanan pejal sperti biskut, durian, qasidah serta biskut jacobs aku. adam gelak sket punya kuat terbahak2 gitu. pastu dh pndai tepuk tangan. pukulan yang padu lak tu, kadang2 trsasa sakit tgan aku d pukul bliau.

dh sensitif tgk org pki tudung, pastu mata meliar mgharapkan org dukung n bawak dia, klu petang kul 6, dah tersengih2 amek ati nk suh orang bawa bejalan. pastu adam dh boleh menunjal2 kakinya mmbuat aksi lompatan tnpa henti. dah la berat 7kilo, lompat2 lagi, mau x lenguh tangan n pinggang aku..byak yang adam dh pandai dan aku bahagia.

semoga adam jadi ank pertama yang berjalan dan yang mngetahui matematik bukan sekadar nombor.

cepat besar, nti tolong p kedai..yeay!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..