Wednesday, July 7, 2010

tujuh dan empat kilo enam tujuh satu cm


hrni adam kna cucuk lagi smpena lima bulan. patutnya dh 3 hari lepas kn, tp aku macam hidup x bernyawa, jdi pospon smpi hrni..adam sihat! perkembangan adam sgt mmberansangkan.. berat dah 6.4. berat la..harus sihat biskut aku pn makan. smalam makan bubur nasi. kekg boleh makan nasi dh la.

smpi umah 1050 tgk msg fr aja. drang ajak g umah kdayah melihat bb kdayah. mohd nawfal. n lksana mndapat nyawa baru, aku terus jek pecut g equine. tu kt bawah nawfal dkeliling aunty2 n c bujang tu adlh faris his brother. lasak kemain. mulut pot pet pot pet..riuh rendah. ktorg nk hapdate gossip pn x boleh. x trlawan ngn crita si faris. tgk wajah2 ceria mereka yang nk dapat bonus..hehe.

dna hpi la tgh tggu due nk dapat cahaya mata. ayu pn gembira ala2 pngantin baru lagi la. aja bseri2 tggu result prestasi tunangnya. xde dlam gmbar azie n nurul. azie harusla sgt bahagiakn..org dpt stangkai handbag dari yng tersayang. nurul yang x byk ckp ats pun aku tahu sdang bahagia..


seronokan tgk org dah ad kluarga, ada ank dan ank2...bahagia! aku ntah bila..xpe la, tumpang bahagia kawan2 dulu.. smoga aku juga akn bahagia seperti mereka..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..