Thursday, July 1, 2010

kena beli rak lagi..


kesinambungan daripada kjadian d pesta buku smalam, aku berpendapat bahawasanya aku harus mmbeli rak buku yang baru kerana.....




ye..lima rak sudah penuh smpi harus myelit, kan x cantik kan..? bli rak dlu, nti bila dh susun buku tba2 rak klihatan kosong, juga kelihatan x cantik maka harus la bli buku lagi..nikmat btul..

alangkah bagus klu rak buku akademik juga sebanyak itu..ni hasil koleksi slama 2 tahun, xd la byak mana pn kn..tapi kesayangan ni. klu ada yg berminat nk pnjam pun, harusla malu malu alah sbb buku buku aku smua macam baru kuar plastik, klu aku baca, buka sket jek, intai2, snggup toleh toleh kpala sbb x nak buku terlipat..ni esok klu aku ada anak, aku xde harta nk wariskan boleh la wariskan buku ni kan..membaca kn jambatan ilmu.

tpi ada orang x bape suka aku baca novel sbb katanya aku suka pk n imagine macam2 then kalu gaduh mula la wat aksi aksi novel..heeee. jiwang! tpi saya suka jugak!

kena tak bli rak baru..?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..