Saturday, July 17, 2010

rasa macam macam

seronok.
sudah stat clas untuk master.
harapnya ini btul2 sem last. AKHIR.
x mau tanguh tanguh lagi. sudah ketinggalan.
sedih sbb nadia dan kawan kawan lain sudah mahu grad.

masuk kelas.
bila pensyarah masuk.
hmmmm...dia la pulak ngajarnya.
bkn aku dah wrning, jgn masuk clas ke?
siapa? siapa lagi...teman tapi mesra ku la...
zaharin sudah bgelar Dr, n dia mgajar d depan, aku d belakang.

perasaan sgt bangga sebab kawan sama2 meniru masa exam sudah jadi pensyarah.
perasaan konfuse knp ko lepak sma2 ngn aku kt cafe smpi mlm2 tpi ko mnjadi, aku tidak...?
dengki pun ye jugak. dengki la wei..dia gaji lapan belas ribu, aku menganggur..dengki!

apa pun zaharin,
ko jgn blagak ngan aku.
aku ada bukti kecurangan ko, 5 tahun yang lepas..yeay!
klu ko ingkar, aku umumkan pada dunia sape ko, sape aku, sape kita.hahaha


nak belajar rajin rajin..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..