Monday, February 21, 2011

antara HAQ dan THE MECHANIC..




..bagai awan dengan bumi..
..bagai kelabu dengan putih..

tapi..
sebab ada peminat tegar Zul Huzaimy kena juga layan tengok walau dalam panggung ada hanya lima orang. LIMA. bila beli tiket the mechanic beratur pul 530, tp tiket untuk 715 dan pukul 8 sudah soldout terpaksa tgk midnite at 1145. wayang full jugak.

salah siapa?

penonton yang suka agung agungkan filem luar o salah pembikin filem yang buat filem sekadar suka suka? macam melepaskan batuk di tangga,
(apa eh masalah klu lepas batuk kt tangga?)
macam mnyeluk pekasam tak sampai lengan.




next,
sudah cakap ngn CH, no more malay film, tggu KONGSI sahaja. bukan tak nak suport filem kita ok, tpi rsa tak berbaloi sangat, baik p pasar malam beli CD jek.. sudah banyak kali bagi chance untuk dri sniri supaya enjoy filem melayu, tetapi peluang dan kecewa sama banyak.

HKLBR heboh amat seronok dan best ktanya, tapi tak seronok pun.. macam tgk kempen Zombi Kg Pisang. lawak lawak yang sukar di fahami, tgk  audition MENTOR laaaaagi lawak kot!!!

Khurafat yg kunun kunun hantu mnakutkan juga mngecewakan. takut la jugak sebab bunyi bunyi menakutkan. asyik terkejut terkejut. klu stakat nk tkejut camtu, CH pnya sergahan kala i tgh memandu pun bjaya buat i terkejut jek. sama jek feel seram kala disergah CH dan disergah hantu shamsul yusuf. itu pun, itu pun, box office jugak walau x smpai 40 juta kutipanya.. tetap malatop!!




JUM, 127 hours pulak






~hasil dating, perut dah kembali berlipat. awas awas awas.




2 comments:

  1. 127hrs dengar cite boring sebab citenye lambat.
    sape CH?????

    ReplyDelete
  2. tapi trailer dia macam best jek.. p la tgk, nti review, klu best, baru i p tgk pulak..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..