Thursday, April 7, 2011

Bloglist Mah@mahu.com



Syarat2 untuk menyertai bloglist Mah@mahu..

1)  Meletakkan blog Mah@mahu.com dalam senarai bloglist DONE!
2) Buat satu entry bertajuk 'Bloglist Mah@mahu.com'  DONE!

"Saya ingin menyertai bloglist Mah@mahu kerana saya mahu aura Mah@mahu.com yang glamour itu meresap ke blog picisan saya."

3)  Letakkan banner blog Mah@mahu dalam entry anda. DONE!
4) Last sekali kena tag 1 org kawn blog anda. DONE!
5) Tinggalkan link anda pada comment entry ini ok senang nak rujuk nanti. DONE!

ini pertama kali saya join anjuran camni. rasa berbesar hati sebab dijemput oleh owner Maha@mahu sendiri. walhal beliau memang jemput sehingga sejuta orang jugak kan.. tak kisah la. yang penting saya suka!

KAK INA jum join saya dan mereka mereka..Promosi ni selama seminggu sehingga 11 April 2011 je tau..



4 comments:

  1. saya suka bila tengok ada column B2B chronies=)

    ReplyDelete
  2. he.he..insyaallah dear. tkasih

    p/s: thanks for the sabah info..dasyat la, jadi tourist guide..

    ReplyDelete
  3. dah join: http://inanazir.blogspot.com/2011/04/bloglist-mahmahucom.html

    ReplyDelete
  4. Jutaan terima kasih kerana menyertai bloglist Mah@mahu.. jng lupa ajak kawn2 lain joint serta selalulah singgah blog Mah@mahu ok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..