Tuesday, April 19, 2011

sayang la oiiii!!!




Ku cintainya kerana cara dia
Sungguh berbeda dari yang telah ku jumpa
Renungan dia tulus merasuk jiwa
Hingga terasa terus ke hati
Ku cintainya kerana kesungguhannya
Bukannya kata-kata semata-mata
Perwatakannya mengatakan segalanya
Buatku percayakan janjinya

Ku akui aku menggilainya
Ku akui aku menyintainya
Kisahku kisah dia
Cerita yang sama
Setiap detik hanya dia

Ku akui aku mengaguminya
Ku akui aku menyayanginya
Sungguhnya ku akui ku perlukan dia
Segalanya kuserah kepada dia
Cintai dia bersama mimpi-mimpinya
Cintai dia juga segala caranya
Cintai dia bersama keanehannya
Cintai dia hanya dia

untuk cintahati yang terasa hati..
saya sayang kamu.
dulu kini dan selamanya.

walau abang suka konfuse.
walau nak ke kanan atau kiri pun abang suka tanya.
walau benda sebesar zarah pun abang nak mencerita.
walau abang suka lupa.
walau abang suka malas baca signboard bila bawa kereta.
walau bagaimana pun abang
selama abang akan sayang saya
saya pun akan sayang abang.




ok. geli. ambil baldi masing masing.
sila muntah!





3 comments:

  1. wahhh ala-ala romantik gitu!!! kekekeke

    sweet lol :P

    ReplyDelete
  2. terpaksa sweet sbb ada org merajuk..

    ReplyDelete
  3. berdasarkan sweetness post u ni, rasa2nya terpujuk kot org tu ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..