Friday, April 1, 2011

seorang ADAM


HAIII...
nama saya ADAM MUHAMMAD ZHAFRAN.
saya berusia 1 tahun 2 bulan tapi masih tiada gigi,
TETAPI saya boleh makan macam macam dah..

sekarang, ini kesukaan terbaru saya


berlarian atas kereta buruk aunty. dah habih interior kereta saya kerjakan, sekarang saya cuba aim untuk memusnahkan exterior yang memang sedia musnah ni. Aunty pun suka saya main disini sebab aunty dah ada kereta baru  tak payah bawa saya ke tasik atau taman permainan lagi.

kesukaan saya yang kedua adalah menulis.
saya suka menulis walau dimana termasuk di pemukaan perut kalau Aunty lambat bagi kertas.


saya menulis sambil berbaring


mahupun ketika duduk di belakang pintu. sungguh saya berusaha untuk pandai kan?


selain permukaan badan, saya juga sudah pandai menulis dipermukaan dinding dan lantai.

kesukaan saya yang ketiga adalah NGEO. saya akan berdiri di depan tv selama lima minit untuk melihat bunyi bunyian binatang segala macam.
mungkin TV dirumah Aunty tidak cukup besar. saya cadangkan Aunty beli TV 50 inci beserta full HD ye Aunty.. baru clear..

sekian kisah saya seorang Adam. untuk akhirnya, saya sertakan disini gambar bajet macho saya.
hensem kah saya?


oppppssss saya lupa, paling kesukaan saya adalah berada diatas riba Aunty dan mengkonker stereng sambil Aunty menekan minyak. ini memang masyuk!!

sekian. Terima Kasih Aunty..






1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..