Tuesday, April 19, 2011

kenapa saya perlu ke Mid Valley esok


harini hasrat hati nak ke Mid Valley tapi sedang mencari alasan kukuh supaya pemergian tidak sia sia. asalnya, nak bawa umi ke IKEA, lama eh tidak bershoping secara berhemah.

tapi macam biasa, saya malas memandu. jadi perlu ada daya tarikan yang menarik dan penarik baru rasa o semangatnya nak pergi. rugi kalau tak pergi.

dan saya tidak dihampakan kerana saya jumpa ini.

sekarang mata memang sedang pantang tengok cincin gelang rantai segala kan..?
ada EKSPO BERLIAN WAH CHAN. bo jek buat jamu mata. dah start semalam 18 April hingga 24 April 2011.


pastu ini pun seronok walau kadang kadang tak beli pape.
J CARD Members Day. 20 & 21 April 2011.
eh, esok boleh beli comfoter set kalau terkenan di hati.
murah kan kalau ada sale kan.


pastu boleh makan makan di Pizza dengan diskaun 50%.


berbaloi baloi dah tu.
dua alasan percuma satu daya upahan.
memang kena pergi kan...?




5 comments:

  1. berbaloi2 kalau beli comforter set kalau JCARD!:)

    ReplyDelete
  2. harus pergi kan..? jum jum.. ngularing..

    ReplyDelete
  3. wah dah nak gi beli gelang cincin tu..dah dekat sangat yer tarikhnyer..=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..