Friday, April 2, 2010

berwayang wayangan


4.5 star

bes la citer nih..aku yg 1st time tgk citer gni pun rsa sgt seronok..honesly, aku x bape suka tgk crita ganazzzzzz gni. poster pn dh klihatan ganazz, crita camne la kn..tp COT best! aku lbh suka tgk crita yg ala2 cute, ringan, nma pn release tension kn..ko g tgk wayang nk bgaduh bperang, wat berat kpla otak. best best..

3.0 star

evolusi kl drift pn ok..aku paaaaaaaling suka aoran..humang ai, x klihatan sperti aoran..aku tgk dia blakon suara hati, rahsia hati, aku ingat mamat ni mmg watak org kaya, lelaki idaman, cintan cintun, x sangka boleh jadi taiko..best o. mimik muka, cara dia cakap, perfect! aku rasa dia adalah kekuatan crita nih..sam pun sama. rmbut palsu dia wat aku x kenal siapa sam.. scha (minah melboun d us) masih jugak watak sterotype..pmpuan ganaz, kasar. n mcm biasa samsul yang mmg kontrol habih..dia nih bercakap kontrol sokmo. kekg dh tua msti intonasi jdi srupa itu jalaludin hassan.. well, crita ni sama jugak la cam crita2 drift yng lain..lebih kurang jek jln crita...bunyi kereta berdesupdesap jek lebih..






p/s: tiba2 bajet cam pngkritik filem yg berjaya..mcm la ada org kesah aku bgi bintang juta2 pun

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..