Monday, April 26, 2010

hitam itu meragam

bulan lepas tayar hitam meragam, tukar smua dgn cap yg baru krana mngikut pekedai cap yg lama tidak begitu berkualiti, sya yg zero ttg hitam bersetuju menukar hitam dgn tayar yg baru dn haruslah lebih mahal dri cap yg biasa hitam pakai..

2 mggu lepas, meragam lagi..cambernya pulak berperangai asing, kerana sayangkan hitam walaupun saya bgitu mahu hitam dicuri, aku masih juga merawt keasingan pada hitam dan hitam pun berchamber baru...

semalam, bearing hitam pulak bersekongkol bersama breakpad untuk menamatkan jangkahayat masing2..oh..aku gmbira untuk menipiskn purse yang sdia nipis untuk hitam wlu penah berkali2 aku berharap hitam terbakar hangus dgn sendirinya..


hitam yang baik, aku sudah tidak banyak wang untuk kamu..jadi sila ye hitam..berkelakuan sewajarnya..aku masih sayang kamu walau di mataku sering terbayang2 siputih itu..sayang kerana kamu mahal tau..


yang benar
tuanmu si penganggur with love
xoxo

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..