Thursday, April 8, 2010

im not stupid

enR: ada h* 10' RM1200. ko nak?
me : aku nk bli vaio la.ok x?
enR: ok jek klu ko ada duit.
me : ko keje kdai kom kan..ada org penah komplen x?
enR: xde sape nk mai repair vaio kd kedai kecik aku ni.
tp klu tgk spec, mcm x berbaloi la.
me : tp hensem kn?
enR: ala..klo ko nk kecik camtu a***,h*,pn ada. baru 9++.
dengn harga 3999 ko boleh dpt h* yang gempak!
me : x nk la, aku mmg biasa sony.
enR: ko mmg blagak. org kaya bodoh jek pki sony n bli vaio X ni.
me : weh weh..pehal ko kata aku bodoh?
enR: ye la..ko bli mahal, spec ke lonkang
me : dah tu? perlu ke ko kata aku bodoh?
klu aku kata aku kaya n cerdik? ko nk kata apa?
enR: x bebaloi woi, rugi. mahal nk mampus. bukan ada apa pn....bla..bla..spec..2 gb...mahal..bla bla bla
me : aku nk jugak..bia la..tapi aku bukan kaya n bodoh ok?


hellllloooo
sedap jek mulut ko kata aku kn
aku bodoh ke, ada aku suh ko bayar?
xde kn..
bia la spec ke laut pun, aku bkn nk cri duit ngn laptop
aku bli stakat nk bg makan ikan dlm FB jek..
yang penting hensem!!
pehal ko suka2 kata aku bodo sbb bli vaio??
bio la ko pya spec juta kali lagi best pun,
tp masih x hensem macan MR.X aku kn..
ko jeles kn..?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..