Sunday, April 18, 2010

mau bercuti

perasaan seperti mahu bercuti la
aisehh..bunyik cam duk bekerja keras!
nk g mna ye..






owh, percutian adalh domestic ye..no more jln jauh sorg2 sbb aku sedar dri skrg! aiyaaa..itu tulang pya hal, nk bejalan pun susah..

nk g mna ye..aku klu g, harus la mmbawa umi d queen n adam d prince (aku kh princess e2???)..klu d tya sama umi, aku yakin bliau nk p yang ada beach2 o yng no 4..aku x suka berpantai..ntah, hati aku jadi sedih tgk pntai. x suka la! tp klu d queen n d prince vote nk berbeach..aku akn mngikut la.

tp aku ingat nk ajk queen n prince g no 4 la..jun boleh g beach s jun nk atend ira kawen ngan pami kt sbrg takir..berpantai2 la nti.. no 3 boleh mlawat ira sayang msa bujang..yg no 1, adlh sedikit mustahil (sgt ye) sbb aku berkategori OKU skrg!

nti akn ku usulkn pd mereka2 la..

sila bejalan this weekend...eh, knp harus tggu weekend, bukankah boleh bjalan besukaria masa weekday??? o..seronot2!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..