Saturday, April 3, 2010

landak dua hengget..


jalan-jalan ke kuala selangor harini, tujuan adalah untuk melawat sahabat lama, anim.eceli, hanim dliver her 1st son, zahirulhaq past 15 dy, tp aku baru hari ni ada kesempatan nk melawat..seronok tgk hanim sihat, dia ada segalanya yang seorang perempuan mahu..tahniah darling..fyi, hanim adalah kawan semasa aku d form 4 d KISAS..lama dh kan? kitorang kenal xde la lama, sbb aku pun kejap jek kat c2. pindah sbb x tahan jauh ngn family. walau kejap, tp knangan nangis2homesick, masih segar di ingatan kn..den 2001 kitorg terjumpa lak di KMPP, alhamdullilah, ukhuwah jadi makin erat. insyaallah, ada rezeki, kita akn jmpa lagi..

kenapa ngan landak? =)

alang2 dh mnyampai ke KS, mnyuruh en supir mmbawa bejalan la..singgah kat bukit melawati, tp xde la hiking ke atas..almaklumlah aku kurang upaya, encik kekasih lansung xd upaya..jadi jln2 kt bawah jek..near BM ada taman ikan air tawar.


Encik kekasih kn sgt suka binatang kn espesiali ikan..dah la tu, smua ikan dia kenal.. jadi nti selepas kawen, sila ke pasar ye..saya x kenal ikn. o, melalut suda..kembali ke topik. haish! jadi bliau tnpa ragu2 ngan smangat yg sgt berkobar mmbeli tiket masuk berharga RM 2, dr luar nmpak cam boring jek taman tu. tp layan kn jek la encik kekasih kn..aku kn cik kekasih yang sgt suportif..kan abg kan? tp lansung x rugi la byr 2 hengget kerana aku jumpa landak, serius baru 1st time jumpa landak wlu umur dah suku abad.. ooo..mcm tu rupa lndak secara live ye..baru ku tahu..haritu aku g zoo negara byr 25 hengget, knpa xde landak??

(ini adalah landak dari blakang)


kesimpulan, saya adalah seronok menghabiskn masa bersama encik kekasih...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..