Wednesday, March 9, 2011

bershopping di Pulau

masih kat Pulau tapi x mandi laut sbb x boleh burn.
ngada ngada kan.
tapi dah semggu memang dah berbelang dah.
esok mahu pulang sudah.

tiba tiba.

di zaman yg penuh pancaroba ni. mmg sungguh sungguh mncabar.
sekarang, keiginan bershopping sangat sangat tercabar.
walaupun kat Tioman ni takde shoping complex, internet pn jadi.
SANGAT MENCABAR NAFSU !
online pun habih ratus ratusan jugak.
dunia yang x selamat btol la.

semalam beli novel online.
diam diam transfer almos RM250 jugak.
harini MILKADEAL punya pasal, terpengaruh jugak.
TAPI TAPI TETAPI
memang murah murah amat.
macam oh! sangat rugi amat kalau dilepaskan.

sape sape nk join mnguji ketahanan tahan nafsu beshopping, meh klik SINI.
kalau tak terbeli, memang anda terer.

saya?
saya tak terer.
antara akal dan nafsu saya.
mereka selalu SERI.
selari la kan..?

saya rasa berbaloi.






2 comments:

  1. he..he..ala..kalau ada duit takpe ma..

    ReplyDelete
  2. duit ada.. tpi x banyak.. e2 yg bkeluh kesah tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..