Thursday, March 10, 2011

tolong sayangi aku..



Sayangi aku
itu saja yang ku pinta darimu
bukan harta yang menggunung
hanya waktumu temani aku

Jangan sesekali kau bertanyakan mengapa
Tuhan berikan apa yang kita ada
apa yang kita ada kita jaga

Hidupku tak bermakna jika kau tiada
usah kau belakangi aku
jangan tinggalkan aku

Mana ada yang sempurna dalam dunia kau dan aku
masing-masing punya beban dari kesilapan terdahulu
Jangan sesekali kau menambahkan beratnya
kita belajar jadi lebih baik
jadi lebih baik dari yang ada

Hidupku tak bermakna jika kau tiada
usah kau belakangi aku
jangan tinggalkan aku
Kasihmu mengubat segala sakitku
harap kau sayangi aku
tolong lindungi aku

Haruskah aku hadapi hariku sendirian?
Tunjukkan aku, ajarkan aku apa itu belas kasihan
Hidupku tak bermakna jika kau tiada
usah kau belakangi aku
jangan tinggalkan aku

Kasihmu mengubat segala sakitku
harap kau sayangi aku
tolong lindungi aku
Kasihmu,
harap kau sayangi aku
tolong lindungi aku.




selingan tiba tiba sebab nak update gambar kat Tioman tak dapat jadi dengar dengar lagu dan jumpa ini. BEST! macam perempuan kurang kasih sayang tak? ho ho ho. memang kurang seinci sekarang. CH sibuk duk tengok Merong Mahawangsa kt Pelangi sana. BBnya xde b3, jadi xbo nak msg msg, padahal mata ngantuk seharian dah perjalanan harini.

Esok pagi pagi nak ke tengahari mahu berangkat ke Kesuma Indera Kayangan. pastu mahu dating dating smpai letih selama dua hari. sudah dua minggu tidak ketemu! RINDU harus. Harini beli novel online lagi. nak mati kn rasa. smpai tahap perlu ke buang tenet ni? tenet ni btol btol mncabar nafsu tau!! memang tak tertahan tahan. sekarang baik tdo sebelum digoda lagi. bye n nite.




ps : belum memikirkan scara muktamad keinginan Mei (^_^)/


2 comments:

  1. ha.ha...beli benda berfaedah takpe..

    ReplyDelete
  2. ina, perbelanjaan melebihi pendapatan dh ni... =)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..