Thursday, February 25, 2010

apakah hati sudah hilang?

"Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku darimu
Kau berdiri teguh
Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila kau tiba
Aku hilang dari kewujudan.."


KOSONG.....ya, lately hati adalah walang..

kadang2 serik rasa nak benarkan otak dan akal berjalan meneroka cerita2 kehidupan yang memenatkan..mengapa tiada DAMAI untuk aku saat ini? aku jadi letih, penat dan takut untuk berhadapan dengan smuanya..melihat kehadapan, air mataku menjadi begitu murah, berpaling ke belakang mata ini juga masih ingin basah.. serasa klu mampu, aku ingin supaya smuanya menjadi beku dan kaku..biar aku, dia dan mereka dapat sama2 berehat dan merenung kembali jalan yang sedang dan akan dilalui..


kenapa aku seringkali sesat dlm perjalanan yang aku rancang sendiri?

mengapa aku selalu gagal dlm perancangan yang aku aturkan sendiri?

buat masa ini, apa yang aku perlukan adalah K.E.T.E.N.A.N.G.A.N

semoga hati yang walang dan kesedihan ini adalah bersifat sementara..

hati....jangan pernah bersedih lagi..berlalulah semuanya..aku mahu bebas meneroka seperti dulu..aku mahu menjadi aku yang tegar dengan kekecewaan dan kesedihan..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..