Thursday, February 11, 2010

knp perlu ada inspirasi diet???

dia: weh yt, knp kna ada inspirasi diet dlm blog ko?

aku: sbb aku tgh berdiet la..

dia: ko bia btul????

aku: ye la weh..aku ada kg lg nk trun, nk shape

dia: helloooo...ko anorex ke? ko dh kering tau! (pot pet pot pet bising, bobel)

aku: ko jgn percaya la ilusi optik..yg lipat2 dlm ni, ko x nmpak!!

dia: gila di nih..mcm myt hidup dh aku tgk ko..




ni perbualan aku ngn kawan yg sgt prihatin (i luv u,makcik)..dia bca blog trus kol bg komen bagai..aku kn tgh balajar..hehe.. kawan2 skalian aku mau kurus lagi bukan sbb aku anorex hoccay..aku nk trun se kg (klu dpt 3 pn x pe) n of cos..korg x nmpk lipatan lemak aku ni kn..lemak adlh tepu tau..so inspirasi diet kt sblah tuh,aku baca s rujukan..best tgk drang berdiskusi pasal kalori, snman, food intake, ksihatan n so so..jgn pndang aku xde mata hoccay..klu ko tgk aku btul2, sure ko akn kata "ye yt, ko perlu bdiet sdikit...."

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..