Thursday, February 25, 2010

tak suka

dh khamis harini
hari-hari sejak leave haritu adalah hari-hari yg x best
kerana?
  • lepas wat ECI, sya adalh asyik asyik asyik n asyik pening kepala

  • sakit kepala hingga tariktarik urat mata

  • perasaan sperti mahu muntah-muntah

  • badan adalah selalu letih

  • perasaan jua menjadi 2kali lebih letih

  • adalah sgt malas mahu bekerja

  • adalah sgt suka makan makan makan makan

  • hubungan sosial jugak smkin worst

  • otak gagal berfungsi dengan baik

  • saya selalu marah2 cintahati saya

  • hangiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jek
saya sudah pun memujuk diri saya dengan pelbagai jenis eskrem n desert, tp hasilnya masih jugak sama!! x kn nk monopos kn..saya masih bujang occay..adakah saya perlukan perjalanan udara yang jauh sehingga memakan masa selama 13 jam?? atau.....adakah kerana saya rindukan UMI saya?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..