Monday, February 22, 2010

kembali

harini adalah hari kerja occay...tp seriusly, adalah sgt malas..knp ntah skrg cukup malas mahu berada d ofis..bukan stakat monday blues jek, tiap2 hari blues ni..=(


after discharge on 13, mcm hal jadi, mcm2 aktiviti....oleh kerana line adalah x menggalakkn, x dapat lak nk hapdate blog hari2..


lepas few days spent timing at AOR, den berkamping lak kat umah my MIL 2b slama 4 hari..kt cni line lagi la hazab...nk berfacebook pun segan..mujur ikn peliharaan ku dpt bertahan dlm tu...kali ni balik kg, xde aktiviti sgt..almaklum, dlm perhatian skrg ni, nk angkt pinggan letak kt singki pun x boleh hoccay..ku dlayan seperti OKU..dlm pada ada yg memerhati, melarang,membobel, sempat gak aku tunjuk skill memasak d dapur MIL 2b..xde la nk masak nasi briyani gam kan.., just nasi goreng kerabu (kununnya...) n wat kankung goreng belacan..tp sian adik2 x boleh makan, pedas! aku pn x faham lidah aku skrg ni, 3tahun lepas, jgn kan memakan cili, membau pun aku x boleh..skrg ni selamba jek aku mkn pedas, kdg2 org lain dh pedas x hengat, lidah aku masih xde perasaan..adakah deria pedas aku sudah rosak??? den paling best, dpt tgk live my MIL 2b masak nasi kerabu, pasni boleh la aku tayang skill kt kuantan..nekma pun boleh pencen wat nasi kerabu dh!


bercuti kali ni adalah makan, makan, makan, makan, makan, makan...


my other half pn asyik bising aku adalh suka n lalu mkn..cm pembawaan budak jek! dlu kalau makan, aku pas kt dia haf apa pn yg aku mkn, skrg xde..habih licin occay... abg kn suka bising yg suka mmbazir la, yg wat abg gemuk la..skrg klu abg gemuk, jgn salahkn yg occay....yg mkn smua mknn yg!




DAN


BERAT ADALAH 46.9


ku sangkakan mau berdiet mnurunkan skilo, malangnya NAIK!!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..