Saturday, February 27, 2010

cerita hari sabtu

smlm kunun janji ngn nekma nk wat nasi kerabu..sudah ku war2kan sluruh isi rumah yg aku nk masak nasi kerabu, MALANGNYA plan x mnjadi (bukan slah moksu htr kelapa lmbat hoccay...)tp aku yg bgun x bape nk awal..bukak mata dah kul 7..xde la adegan nasi kerabu hasil tgan aku lagi.. tp untuk x mghampakn cucu syg bliau..nekma la yg masak nasi kerabu harini..=)

harini wat benda yg sgt berfaedah..seem lately aku sgt down, in, out, bagai kn..jadi td folo cikna n cikna g Seminar Kenali Potensi Diri melalui Tarikh Lahir kat KIPSAS. Program pembangunan diri sehari bersama perunding potensi diri terkenal iaitu Dr.Azizan Osman. Intrsting program ni..klu spe yg x penah g mayb anggap program ni mcm aksi2 tilik nasib..tp sebenarnya adalah TIDAK..seharian kt c2, mcm2 info dpt pasal cane nk tingkatkn potensi diri kita n org keliling...n ofcos wat kiraan tarikh lahir n kenalpasti character diri kita based on d lucky number

number btuah aku 6-5-5
later aku story morry apa hasil kajian untuk number bertuah nih...


notakaki : harini aku masih makan tahap x hengat...


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..