Wednesday, February 24, 2010

kesian dia..



semalam btul2 xde mood..bape kali MOH tya nk period ke..sesungguhnya aku terguris d sbb kn hal yg mungkin kecil bg dia..PLUS mmg jiwa tgh kacau..getting really irritable for almost no reason!!! wat apa pn x kena..suddenly feeling down without knowing why..jujurnya, nk kuar pn xde mood smlm..tp sbb dia ada kt cni, harusla aku layan kn..aku cm ilang kata2 jek smlm..mulut berat smcm. smlm ke KLIA tgk umi, adik n bb transit b4 ke KTN, balik dr KLIA at 5.15 didalam kereta adalah D.I.A.M aku x suka suasana 2..bertahan slama 2 jam akhirnya aku bersuara n haruslah lari pitching smua kan..????!!! mgamuk la kak..tp abg, sabar jek layan..masih jugak diam smpi aku rsa nk terjun dari kete..

.

.

.

.

.

ke hulu ke hilir..smua pn xkena

dan AKHIRNYA setelah puas menangis, ko mrajuk aku mrajuk terjeritjerit bak histeria

.

.

.

.

BERDAMAI pd jam 1051malam..

kesian my cintahati, yg mintak maaf..=)

truly sorry atas sikap x berperikemanusiaan yg..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..