Thursday, March 25, 2010

43.4 + 43.4 + 43.6 = saya underweight tapi saya sihat





akhirnya..berjaya juga sesi menimbang
patutnya aku timbang selepas brjaya mghabiskan belian untuk perut tu kan..
klu ikut,ni dh smggu aku brjaya mnghabiskan belian tu
las aku tmbang b4 amek suplement tu adalah 46.4kg
hrini timbang...jeng jeng jeng..
seronot tapi x la seronot sangat!
3 kali timbang di mesin yang berlainan untuk tgk acuracy
cos mula2 tgk angka, ku mcm x percaya la juagk sbb tu timbang 3x
mula 2 naik adalah 43.4, skali lagi pn masih d angka yang sama, kali ke3 43.6.

knpa x seronok?
sbb pinggang sudah naik 1 inci..aiyo..dh jadi 25.
perut? tiada juga flat mcm JM.
xpe, aku akn berusaha..

smlm, makan eskrem 2 tingkat
gambar? xsempat nk snap sbb teruja melihat cairan eskrem
perlukah melakukan smula aksi mlahap itu agar dpt mensnap gmbar?
ho ho ho ho..cari alasan nk mkn eskrem la tu.
no no no.eskrem adalah max 1 kali smggu. MAXIMUM ye.
so abg syg, sila jgn bermurah hati nk blnja eskrem 3 tingkat pulak..

1 comment:

  1. Pernah terbaca ade orang minum air nasik untuk tambah berat badan?
    Erk rasa tak lalu la pulak.. tapi boleh lah cuba.

    hehehee..

    Kurus sangat pon tak cantik, gemuk sangat pon x cantik..
    makan sihat, berat optimum, BMI ok, LDL ok, HDL ok, insyaAllah sihat.

    Salam perkenalan
    IbuCergas

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..