Wednesday, March 3, 2010

hey lelaki berserban aku benci ko..SUPERB!!



ok, aku dh mula jadi NEGATIVE
smuanya disebabkan lelaki berserban itu.
klu dh keje dia asyik cari slah aku n org2 lain.
x sabar gak kak..

untuk lelaki berserban

ko mmg gila kuasa kn??!!!
ko igt ngn tambahan rm400, aku heran?
ko cari salah org mcm ko banyak bagus.
mcm ko akn dpt tmbahan rm100 atas stiap kesalahan yg ko jmpa.
yg ko berjaya adukan.
yg ko brjaya war2kan.
hey lelaki berserban.
plzzz laaa...aku tau la.
ko yg kunun2 suh org punctual tu.
ko pun sama mkn gaji buta.
ko yg kunun2 suh org speaking ala2 brada d oxford,
ko pun berBM kn?
ko lupa ke yg aku, mereka temasuk ko yg berserban brada d MALAYSIA?
ko lelaki berserban perlu blajar mghormati org.
jgn kerana kau lebih sejengkal d depan.
ko lupa yg ko juga sama seperi aku dan mereka.
ko prlu sedar yg ko x kn kaya dngan usaha ko mjatuhkn org lain.
ko prlu sedar yg ko bukan komited dlm btugas.
ko mnganiya kawan sekerja yang lain.
dan ko lelaki beserban,
tolong ingat yg DUNIA ADALAH BULAT!
serius ko adalah gila kuasa!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..