Friday, March 19, 2010

KL INTERNATIONAL BOOK FAIR 2010

harini sempena mc berkayap, saya (ye saya yg berkayap) mengisi masa terluang dgn aktviti yg sangat berfaedah =))..mengheret cintahati ke pesta buku di PWTC! cadang nk g seawal pagi, tp d sbb kn urusan d UPM aktviti ditunda pada waktu ptg namun masih happenig..sbb g petang kn, jadi hya sempat melepak d 1 booth..ye hanya 1 booth. x sempat nk bejalan pun namun hasil d satu perhentian slama stgah jam itu adalah sgt menakjubkan..sila tgk kt bawah..mujur ada cintahati kn..jadi ada la yg tukang mengangkut..knp byk? sbb dah lama saya 'berpuasa' membeli novel..sejak sakit mcm2, adalah malas mahu menovel..


(abaikn gmbar yg blur 2, jurugmbr x profesional)

membeli buku resepi kunun2, nk blajar memasak la..kn mau kawen! tp abg sayang, jgn komplen mcm2 ye..sila la tahu bahawa sayang abg ni, bukan stakat nk masak, nk makan pun x bape rajin..tp d sbb kan abg nk bagi hantaran juta-juta, yang akn blajar masak ok, tp kena ingat yg xpenah amek kursus masakan dan yg bukan chef tau..eh, apa ni, apa ni, mcm dh x relevan ngan tajuk jekk..

ok, itu baru 1 episod..nti kita smbung episod 2 n 3 ye sayang...sila la layan sayang mu ini =)) yg mntak tolong layan jek..bukan mntak tolong bayar pun...

darihati: saya adalah sgt gumbira ini hari..saya sayang kamu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..