Thursday, March 4, 2010

cacing, sila jgn habiskn mknn dlm perutku..

wahh..hari sgt bz keje hoccay..
keje d ofis mahupun d luar ofis..
buktinya, x sempat nk belek blog pn..
esok adalah msyuarat dgn agenda mari mncari kesalahan org lain.


harini kn, sekali lagi aku wat plaburan untuk program mari flat kn perutku. godek2 internet, terjumpa 1 lagi produk yg promonya wat aku rsa x sayang duit.. aceli, smlm b4 tdo mnggodek intenet, jd pg ni g opis, trus transfer duit n trus mmbeli, mgikut empunya diri yg mnjual, bnda alah tu akn smpi esok..produk apa? x boleh crita la.wat masa ni, biarlah rasia .tggu tgk hasil dulu occay..

ye ye, aku bukan la nk kurus sgt since skrg dgn ktinggian 156cm, berat 46kg, aku xde la gumsgums kn..? tp masalah dunia aku adalah perut yg bla aku duduk, dia jadi cam apartmen yg btingkat2. eh ye ke? ke mcm tayar yg berlapis2.. boleh imagine x kawan2? aiya..mmg buruk la! korg jgn la kata aku anorex, aku x bgtu obses occay..aku cuma mahukan perut yg ala2 menawan...yg klu pki sari, sgt sexy mcm aisy o maduridixit..keterlaluan sgt kh permintaan ku? (hehehehehe)

so bdasarkan apa yg telah d khabarkn oleh mr google, produk tu dpt slimkan perut n fokus pda bhgian blemak yg lain, slain dpt rnsang pyahtinjaan..yes saya suka sbb slain prut yg buncit, aku juga ada masalah memasuki toilet, org lain masuk toilet, bayar 30sen jek, aku nk masuk toilet, kna habih ber RM RM..jd since ikut testimonial mreka2 yg dh amalkan produk ni, ianya sgt mmbantu proses tersebut. jd nk tggu apa lg kn...harusla mncuba...

aku mati akal duk pk masalah pnghadaman aku ni (sbb ni ke perut ku x mahu sperti JM?), dlu aku x makan sayur lnsung, tp dh 4tahun aku jadi pnggemar sayur tegar, masih jugak x cukup serat ke?? buah pn dh jadi habit, masih jugak degil x mau kluar..air? ok fyi, aku minum lebih 3L air mineral 1 hari dan kekerapan mbuang air kecik adalah sgt2 tinggi.. persoalannya, kmanakah smua makanan ku mnhilang.. mjdi mknn cacing d dlm perutkh? dan knpa cacing tersebut, habiskan tnpa mninggalkan sisa?? o. kijam!

occay.. isnin ni, aku nk start amalkn produk trsebut n mari kita lihat..adakah dia yg ku beli akn brjaya myingkirkn khazanah d usus ku?

owh, x lari tajuk kn??

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..