Monday, March 15, 2010

K.I.T.A



aku ingin bersamamu disini
menikmati saat-saat berdua
berbicara tentang aku
berbicara tentang kamu
berbicara tentang kita
berkongsi segala cerita
tanpa ada batas dan sempadan
tertawa dan merasa bahagia

aku mahu terus disini
bersamamu mendepani derita dan bahagia
menggenggam erat tanganmu
menyadar lega dibahu itu
aku mahu terus memelukmu
di sepanjang jalan
di sepanjang nafas
sampai pada akhirnya matahari pergi dan berganti


untuk cintahatiku: saat aku diam atau tidak seramah biasa, atau saat aku sesekali tersenyum sinis, itu bukan bermakna aku tidak menghargai masa kita..kerana kadang kadang seluruh bahasa tidak dapat mnggambarkan apa dalam hatiku..mungkin juga aku sedang mngenali diri sendiri..maafkan kekhilafanku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..