Friday, March 26, 2010

yang sakit itu...HATI


kasihan hati yang skeping
terpaksa menahan rasa yang berjuta
klu aku gembira
itu lh hati yang merasa
klu sedih aku
hati yang satu itu juga yang menanggung
klu disapa derita
hati itulah yang bersama
klu dijengok duka lara
mahupun berbunga riang berasmara
yang merasa masih hati yang satu itu..
.
.
.
.
.
hati yang satu untuk berjuta perkara bukan?
tp aku sering mngabaikan hati yg satu itu
hati itu yang penuh luka terus dilukai
dalam dalam dan terus dalam
sehingga kekadang hati itu kehilangan rasa
maafkan aku, kerana terus alpa membiarkan kesakitan itu
maafkan aku!!!
.............................................




darihati: hati semalam adalah hati yang penuh cinta penuh rindu..
hari esok dan esok masihkah ia hati yang sama..?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..