Saturday, March 20, 2010

suka lalu sayang (vice versa) dan cinta



"awak suka lelaki cane eh?"
"apa ciri2 suami idaman awak?"
"klu d beri pilihan awk nk suami mcmana?"

penah diajukan soalan camni x? soalan2 yang seangkatan denganya? biasa kn...dlu time muda2 suka kan sembang topik gni kn..?

jawapan standard:

"saya nk yg beriman. yg boleh jadi imam, yang baik, jujur, romantik, gentleman, x kedekut, yang sayang saya, yang tall, dark n hensem, yang ada pakej, yang ada keje best, yang ada byk duit dan credit card,high self esteem dan seharusnya yang boleh terima saya seadanya...bla bla bla bla...."

siap angan2 nk couple ngan hero hndustan, hero korea, hero hollywood termasuk la hero2 malaya kn..

korg rasa bila kita nk bersuami nti,kita akn dpt apa yg kita angan2kn sagt ke..? klu dapat, alhamdullilah, harus sgt besryukur kn..klu x..., harapan jek la! ye x salah pun berangan kn..jgn smpi ko bunuh diri bila tahu Park Jung Min dah ada ank dh la..

skrg, aku bersama dia yang x penah aku impikan sepanjang angan2 aku tu..dia bukan lelaki yang ada harta bertimbun, ada paras hero2 filem blokbuster, dia pn bukan yang stok romantik yang akan tba2 htr aku bunga ke coklat ke dan dia pun bukan lebih berusia dari aku..tapi aku masih juga sangat sayang dia...kenapa??

sbb dia sayang saya
sbb dia sayang saya
sbb dia sayang saya
sbb dia wat saya rasa selamat
sbb dia myenangkan mereka2 d sekeliling saya
sbb dia sayang saya
sbb dia sayang saya
sbb dia sayang saya
sbb saya pun suka dan sayang dia..

sbb saya sangat mencintai dia

ye sbb aku suka dan sayang dia..klu x suka, ko wat la apa pun, ko htr la sekebun bunga pun, aku masih juga x kn tangkap leleh kn.. dlu masa aku berkawan ngn seseorng, dia ada pakej yg mak mak semalaya akn suka..dia keje kerajaan (ni org tua mmg akn suka la, cam jd syarat utama lak kna kawen ngn org keje kerajaan, motip? ada pencen, ada spital, sng pape..tp aku x suka sbb....? malas nk type la) dia lbh berusia dan kunun2 lbh matang, dia mmg suka bg aku choc la, blnaja macam2 la..tp stkat kawan jek la, bila dia tba2 wat confession dia suka aku, aku rsa cm nk migrain, n sumpah aku x suka nk bahasakan org laki abang slain abg aku..klu x naseb ko la, umur 30 pn, if aku x smpai ati pggil ko pakcik, aku akan paggil ko encik atau adik..

tp dgn cintahati ku...aku wat smua bnda yang aku x boleh buat dgn lelaki lain..dan dgn sng hatinya terima dia..sbb yang sgt mudah, aku suka dan sayang dia. aku rasa dia akn dapat jaga aku smpi akhir nafas..harapan aku pada dia cuma 1 (SATU) hanya SATU..smoga dia akn slalu mnyayangi dan mencintai aku, dlm apa jua keadaan...



untuk dia:
moga stiap air mata yg tumpah, akan terbayar.
moga apa yg d susahpayahkan skrg mmbuahkan hasil yg sgt lumayan.
moga yang adalah anugerah tuhan yang terbaik untuk abang, selalu....amin..



nasib baik gigi abg melepasi standard..jahat!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..