Friday, March 26, 2010

saya yang cemburu




byk sbb yang buat saya cemburu

1) saya cemburu melihat mereka yang hidup penuh kbhagian
2) saya cemburu pada mereka yang bijak pandai, cerdik
3) saya cemburu tgk org beshopping bgi x ingt
4) saya cemburu bila org lain ada duit byk unuk bejaln pusing dunia
5) saya cemburu mlihat mreka yg masih slim wlau byk mkn
6) saya cemburu klu dia asyik memuji org lain
7) saya cemburu mlht mrk bjalan bpimpin tangan&sgt bhagia
8) saya cemburu mgtahui rakan sy mpunyai suami & ank (ank2)
9) saya cemburu pada mrk yg ramai kwn & kwn mrk sgt syg pd mrk
10) saya cemburu bl dia mlihat prmpuan lain yg cantik, sexy&bijak
11) saya cemburu pada mrka yang masuk toilet hari hari
12) saya cemburu pada mrka yang cantik, tinggi mcm model
13) saya cemburu pada mrka yg mjadi ksyangan ayh&ibu
14) saya cemburu pd mrka yg baikhati & sopan
15) saya cemburu bila mlihat anda smua x seperti saya
.
.
.
.
.

banyak yang saya cemburukan...banyak
tapi perasaan cemburu ini adalah normal kn..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

..US..